2014年6月16日 星期一

【蝴蝶】大埔滘撲蝶


大熱天時行山,我唔會話你知好輕鬆,但在樹蔭下慢慢行,亦無想像中辛苦,流一身汗,晚上完全陷入昏迷狀態,都算係一種放鬆!!拍蝴蝶我覺得比拍雀仔難,蝴蝶會突然向前向後,再向左向右地飛,飛行路線完全估計唔到!!!(圖為擬旖斑蝶)




我認得的蝴蝶不多,行大埔滘絕對係見到的蝴蝶比拍到的多!!


行一小段斜路之後

就到達入口


查書之後,知道佢係網絲蛺蝶

青鳳蝶,不過條尾有少少爛

在行到四色路線的入口前的一段,其實是走得最辛苦的



地衣其實好靚

在樹蔭涼風下行山,舒服

自然教育徑的舊路牌,有feel



呢個路牌咩意思呢?小心雀便便?




終於到四色路牌啦!!我當然行最易的紅路啦!!3公里,約一小時要從呢度開始

到呢度先見到其他人

大家都做足準備


呢隻七色蟲好靚!!




白帶螯蛺蝶的腹面和背面(褐色型)

粉蝶的一種,寬邊黃粉蝶

白 帶 黛 眼 蝶





好似好大陣仗咁,但其實佢地的裝備好一般,我好懷疑可以影到乜野









小 眉 眼 蝶

報喜斑粉蝶





金蟠蛺蝶







可以遠眺吐露港哦!!!







丫紋俳蛺蝶

因為同金山郊野公園相連,所以呢度有馬騮,當日都見到一隻,我立即快步走人~












沒有留言:

張貼留言